Jyväskylän kauppalaisseuran apurahat

banneritesti

Apurahat

Aleksanteri II:n matka-apuraha

Keisari Suuriruhtinas Aleksanteri II:n matka-apurahasto perustettiin jo vuonna 1880. Jyväskylän Kauppalaisseura jakaa rahastosta yhä apurahoja vuosittain opintomatkoihin ulkomaille (yhteensä 2.000€/vuosi).

Matka-apurahojen hakuaika on vuosittain 15.10.-15.11.

Matka-apurahahakemukseen liitetään matkasuunnitelma ja kustannusarvio. Apurahan maksaminen edellyttää seikkaperäistä matkakertomusta, joka toimitetaan tehdyn matkan jälkeen Jyväskylän Kauppalaisseura ry:n johtokunnalle. Apurahan saaneille ilmoitetaan asiasta kirjallisesti.

Täytä apurahahakemus

Keisari Suuriruhtinas Aleksanteri II:n matka-apurahahakemus Jyväskylän Kauppalaisseura ry:lle.

Ohjeita lomakkeen täyttäjälle

Tätä lomaketta täytettäessä pyydämme asianomaisissa ruuduissa mainittujen ohjeiden lisäksi ottamaan huomioon seuraavaa:
    Kohta 2. Apurahan käyttötarkoitus tiivistettynä yhteen lauseeseen.
    Kohta 3. Merkitään ainoastaan tärkeimmät tutkinnot ja kurssit.
    Kohta 8. Hakijan on esitettävä matkasuunnitelma ja kustannusarvio sekä muut tarpeelliset perustelut.

Hakemuksen käsittelyä helpottaa lomakkeen huolellinen täyttäminen.

Stipendi on nostettava viiden vuoden kuluessa sen myöntämisestä.

* Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia täyttää.

1. Hakija

2. Apurahan määrä ja käyttötarkoitus

3. Aikaisemmat opinnot

4. Tärkeimmät toimi- ja työpaikat

5. Toimiminen liike-elämässä Jyväskylässä*

Kauanko olet toiminut liike-elämän palveluksessa Jyväskylässä?

en lainkaanalle 5v5-10vyli 10v

Kauanko olet ollut Jyväskylän Kauppalaisseura ry:n jäsen?

en ole jäsenalle 5v5-10vyli 10v

6. Aikaisemmat apurahat

7. Vireillä olevat hakemukset (Valtion toimikunta, säätiö tms.)

8. Liitteet | Hakemukseen on liitettävä matkasuunnitelma ja kustannusarvio. Voit lisätä myös muun liitteen.
    Suositeltu tiedostomuoto pdf, tiedostojen maksimikoko 6 Mb.

Vakuuttaen tässä hakemuksessa ja sen liitteissä olevat tiedot oikeiksi pyydän / pyydämme, että minut / meidät otetaan huomioon apurahoja jaettaessa.

Tietosuojaseloste | Olen lukenut ja hyväksynyt ohessa olevan tietosuojaselosteen.

Hyväksyn*

Apurahan hakijana annan suostumukseni siihen, että myönnetyn apurahan saajan nimi voidaan julkaista.

Hyväksyn*

Huom! Painathan Lähetä hakemus -painiketta vain kerran.

Saat kopion hakemuksestasi sähköpostiisi, lähettäjänä seura (at) kauppalaisseura.fi (tarkasta myös roskapostilaatikko).