Huviniemi

Huviniemi

Kesäinen kokous luonnonkauniin Tuomiojärven rannalla

Huviniemi sijaitsee Jyväskylän Tuomiojärven pohjoispäässä. Jyväskylän keskustasta sinne ajaa kymmenessä minuutissa, eli kyseessä on siis luonnonkaunis kokouspaikka melkolailla keskellä kaupunkia! Huviniemen rantasaunoja (idyllinen vanha sauna sekä hirsinen uudempi sauna) sekä päärakennusta vuokrataan myös yrityksille ja seurueille. Jäsenistön saunapäiviä ovat keskiviikko, perjantai ja lauantai, mutta muista viikonpäivistä sekä poikkeuksista voi tiedustella sähköpostitse.

Huviniemen emäntä järjestää tarjoilun yrityksille tai tarjoilun paikalle voi hoitaa itse.

Kokous- ja saunatiloja sekä tarkempaa osoitetta ajo-ohjeineen voi tiedustella sähköpostitse osoitteesta seura@kauppalaisseura.fi.

Huviniemen päärakennuksen uudelleenrakennus tullaan toteuttamaan kulttuurihistoriallisesti merkittävää miljöötä kunnioittaen.