Jyväskylän Kauppalaisseuran kokous- ja saunatilan, Väinönkatu 30 5. krs, varauskalenteri

Kokous- ja saunatilan vuokrahinnat ovat seuraavat:

10.1.2024 alkaen tehtyihin varauksiin sovelletaan alla olevaa hinnastoa:

Klo 8-16 kokousvaraukset tunneittain 40€/tunti sis alv 24 %. Minimiveloitus 3h (120€ sis alv 24 %).
Saunavaraus aikavälillä 8-16 (kiinteä hinta) 395€ sis alv 24 %.
Koko päivän kokous- ja saunavaraus 550€ sis alv 24 %.
Klo 17-24 iltavaraus 395€ ilta sis alv 24%.

Saunavarauksissa pyyhkeet ja loppusiivous sisältyvät hintaan.

Kalenteri latautuu...
- Vapaa
- Varattu
- Osittain varattu

Viemällä hiiren varauksen päälle, näet varatun kellonajan.

Valitse ensin ylläolevasta kalenterista haluamasi päivämäärä.
Valitse alkamisaika klo:

Valitse lopetusaika klo:

Yksityishenkilö Yritys/yhteisö *

Yritys/yhteisö:

Y-tunnus:

Varaajan nimi*:

Laskutusosoite (myös postinumero)*:

Sähköposti*:

Puhelin*:

Oletko Kauppalaisseuran tai CT:n jäsen (kyllä/en/CT)*:

Käyttötarkoitus/lisätietoa:

Varmennuskoodi*:

Tietoa varauksestasi lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Tilavaraukset laskutetaan tilaisuuden jälkeen. Laskut lähetetään ensisijaisesti sähköpostitse varauksen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiin tai lisätiedot-kentässä ilmoitettuun verkkolaskuosoitteeseen.

Kadonneista ja käyttöön kelpaamattomista pyyhkeistä veloitetaan 25€/kpl. Veloitamme hävitetystä saunan avaimesta 150€. Sauna ei lämpiä automaattisesti, vaan se tulee kytkeä itse päälle.

Avainten nouto ja palautus arkipäivisin klo 9-15 Oiva Isännöinti Oy, Kauppakatu 16, 40100 Jyväskylä. Mikäli kiinteistöhuolto/vartiointi hälytetään avaamaan kokous- ja saunatilan ovea asiakkaalle, laskutetaan erillinen ovenavausmaksu.

Kadonneista / rikkoutuneista astioista veloitamme varaajalta uuden vastaavan tuotteen hankintahinnan/kpl toimituskuluineen ja 20€ hankintakulun.

Varauksen päättyessä tila tulee tyhjentää kaikista omista tavaroista ja tarvikkeista. Tila tulee jättää siistiin peruskuntoon astiat pestyinä. Tiskikonetta ei saa jättää päälle valvomattomaan tilaan.

Peruutusehdot: Mikäli varaus perutaan viimeistään 2 viikkoa ennen varauspäivää, on peruutus maksuton. Mikäli varaukseen on aikaa vähemmän kuin 14 vrk, on peruutusmaksu 100€. Varaus tulee perua sähköpostilla: varaukset (at) kauppalaisseura.fi